Jag..



Jag.. är galen i munkar, kan äta typ 4 stycken på raken om inte mer. 

Jag.. tar med mig concealer, foundation och puder vart jag än går heheh..

Jag.. längtar galeeet mycket till sommaren, ska bli så kul! 

Jag.. är kär. 

Jag.. har väldigt konstig humor ibland (Emelie fattar haha).

Jag.. är jätte morgonpigg och jätte kvällstrött! 

Jag.. verkligen hatar när det finns jätte lite tandkräm kvar och man knappt får ut något, det är jätte irriterande :( 

Jag.. ÄLSKAR när man ser att statistiken har höjts och får fina kommentarer av läsare, man får värsta lyckoruset! 

Jag.. vill åka till Bora Bora och Bahamas, lätt två av mina drömresemål!


/Bella

Kommentarer
SOFIA

sv: Hihi det var det verkligen :D
kram

2014-03-03 @ 14:57:16
URL: http://sofiahaag.forme.se
Johanna

Åh, jag är också morgonpigg men jag kan aldrig vara uppe sent på kvällarna. Blir till typ max 12 :P då är väl jag inte den enda som är morgonpigg ;)

2014-03-03 @ 15:02:19
URL: http://www.rastagirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Isabella Evelina Sundqvist, 15, Stockholm. Instagram: bellasundqvist
Kontakt: [email protected].

RSS 2.0