Gårdagen

Igår hade jag och Emelie Johansson en tid på ett modellställe i stan! Vi tog runt 200 bilder, några individuellt och några tillsammans. Jag tycker det var riktigt kul! Älskar både att fota och bli fotad haha. När vi var klara där mötte vi upp Pon och Lukas i stan och åt lunch med dom. Jag skulle egentligen gått och gjort en synundersökning (eftersom jag ska börja övningsköra) men det blev inte av så ska försöka göra det idag eller imorgon. Senare på kvällen blev det smått kaos ett tag men allt löste sig och det slutade med att jag och Emelie drog på fest. Lyckat blev det i alla fall!
Puss/Emelie

Kommentarer
Alice

Hej där! Just nu på går en frågestund på min blogg (nordens.devote.se) så klicka in på bloggen och lämna en kommentar! De finns även tips och inspo samt vardag så som sagt klicka dig in på bloggen:)
Ha en bra helg, kram

2014-02-28 @ 12:54:32
URL: http://nordens.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Isabella Evelina Sundqvist, 15, Stockholm. Instagram: bellasundqvist
Kontakt: [email protected].

RSS 2.0