Tog en powerwalk

 
Mina planer för dagen blev inte riktigt som planerat så jag tog med mig mamma ut på en pw i vårsolen. Så jäkla skönt alltså! Har ju inte varit ute och rört på mig på typ två veckor och imorgon ska jag spela cup så det är iallafall en bra början. Har ju tappat all kondition så imorgon lär jag ju vara helt död.. men får göra så gott jag kan. Såg också några blommor, fick värsta vårkänslan och det är sjukt att man kan bli så mycket gladare av bara lite sol och värme! Nu ska jag faktiskt tråkigt nog plugga lite svenska, har redovisning om någon vecka så det är lika bra att börja redan nu så jag slipper oroa mig sedan. Hoppas ni får en superskön lördag! 

/Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Isabella Evelina Sundqvist, 15, Stockholm. Instagram: bellasundqvist
Kontakt: [email protected].

RSS 2.0