TGIF

 
Mina två senaste bilder på instagram, glöm inte att följa! @bellasundqvist

Åh äntligen fredag, fan vad skönt! Den här dagen har kännts väldigt lång och nu är det äntligen helg. Ikväll ska jag umgås med mitt fotbollslag, vi ska laga mat och göra lite aktiviteter och lära känna varandra bättre eftersom det har börjat en hel del nya osv. Så det ska bli kul! Imorgon ska jag träffa Marcus, Emelie och Jens. Vi ska nog gå runt lite i stan först och hälsa lite på Jonas Hallberg som kommer vara vid Åhlens, han är en riktig babe! Kom dit så kan ni träffa mig och Emelie. :D 

Det är mest bara jag som bloggar just nu, men som sagt Emelies wifi fungerar inte hemma hos henne och hon har slut på internet på sin telefon så det finns inte så mycket man kan göra åt det haha. Men det löser nog sig snart, tills dess blir det mest update från min sida! Nu ska jag göra mig lite i ordning, puss! ♥

/Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Isabella Evelina Sundqvist, 15, Stockholm. Instagram: bellasundqvist
Kontakt: [email protected].

RSS 2.0