Tacos

 
Tacos är en av mina favoritmaträtter så idag gjorde mamma det till middag, så gott! Snart ska vi i alla fall åka hem till farmor och fika lite för att hon fyller år imorgon, och senare ikväll ska jag ta en dusch och plugga lite. Känns som att tiden går så himla snabbt just nu och jag får lite smått ångest för alla nationella proven bara rullar in och det känns som jag börjar tappa kontrollen över allt haha. 

Dock har jag en as najs sak att se framemot.. Jag ska nämligen till Grekland (Rhodos) den 1 juni, bara ett dygn efter att jag kommit hem från London så åker jag och min familj dit. Så himla härligt, för jag älskar verkligen att åka utomlands! Kommer nog känna mig lite som en kändis av att åka flygplan så mycket på så kort tid haha. 

/Bella

Kommentarer
alice

Hej jag har en tävling där du kan vinna sommarens snyggaste bikini (valfri modell) ,vinnaren dras om 3 dagar så det är snabba ryck så var gärna med :)
http://ialicekamera.blogg.se/2014/march/vinn-sommarens-snyggaste-bikini.html

2014-03-27 @ 09:39:05
URL: http://ialicekamera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Isabella Evelina Sundqvist, 15, Stockholm. Instagram: bellasundqvist
Kontakt: [email protected].

RSS 2.0