Snapshots monday


Dagens casual outfirre // BUT FIRST.... LET ME TAKE A SELFIE! hehehe

Hej på er! Har egentligen ingen tid till att blogga.. men på något sätt lyckas jag altid prioritera bloggen framför allt annat jag egentligen borde göra men blogga är ju så kul haha. Ikväll ska jag gå på fotbollsträning, har inte tränat på över 1 vecka på grund av att jag har varit sjuk och har haft så ont i halsen superlänge nu.. idag är det dock lite bättre och jag hoppas inte det blir värre efter jag tränat idag haha. Men nu blir det plugg och te! 

BTW imorgon kommer det upp en skitnajz tävling på bloggen så stay tuned guys! 

/Bella
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Isabella Evelina Sundqvist, 15, Stockholm. Instagram: bellasundqvist
Kontakt: [email protected].

RSS 2.0