Semmeldagen

Jag och min söta farmor i Italien i somras
 
Nu är det så här mina vänner att wifit hos min pappa inte fungerar så när jag är hos honom kan jag inte uppdatera bloggen lika ofta! Men ska fixa lite tidsinställda så länge tills det är fixat, men så ni vet. Plus på det är mitt 3G på mobilen slut.. Kul!
Efter skolan idag kom Emelie J hem till mig och vi gjorde inget speciellt, låg i mitt rum och snackade bara. Kom till mamma för en timme sen kanske. Har i alla fall bara hunnit äta en semla och kolla lite på tv sen jag kom hit. Är så himla trött så funderar faktiskt på att sova snart!
Puss/ Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Isabella Evelina Sundqvist, 15, Stockholm. Instagram: bellasundqvist
Kontakt: [email protected].

RSS 2.0