Så ser min måndagseftermiddag ut

 
Ja som rubriken lyder så ser min måndagseftermiddag ut såhär. Gossip girl och lite frukt är underbart, efter ett avsnitt ska jag ta tag i lite plugg och sen kolla ett till avsnitt. Skadade tån igår på en cup jag spelade så den är lite svullen och blå så det blir ingen träning för mig idag heller, alltså jag blir tokig. När jag väl blivit frisk så ska något annat hända så jag inte kan träna.. aja jag ska nog kunna träna om några dagar. Igår kändes det som tårna typ krossades men det blev bättre.. idag är det bara väldigt ömt.
Men snart är jag back on track! 

/Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Isabella Evelina Sundqvist, 15, Stockholm. Instagram: bellasundqvist
Kontakt: [email protected].

RSS 2.0