Onsdag


Glöm inte följa mig på instagram- @emeliemoliin !

Usch vad lång dag det var idag! Eftersom jag går på Jensen Gymnasium Norra så har vi halvdagar och jag har vant mig vid det, men varje onsdag har vi idrott kl. 8 på morgonen när jag egentligen börjar 12.30.. Efter idrotten har vi nästan tre timmars håltimme vilket jag tycker är så sjukt onödigt. Det gör iallafall att den här dagen känns jätte lång för mig med tanke på att jag slutar 17! Sen ska man hem och plugga också. 

Just nu är jag på väg hem. Kollat upp lite tips om hur man får längre hår samt ögonfransar och bättre hy som jag tänkte lägga upp när jag kommer hem! Efter det blir det en PW sen hem igen och pluggapluggaplugga.
/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Isabella Evelina Sundqvist, 15, Stockholm. Instagram: bellasundqvist
Kontakt: [email protected].

RSS 2.0