några så kallade selfies


Tog lite bilder efter skolan och sen kom jag på att jag knappt hade något smink idag, men jag lär mig mer och mer tycka om mig själv så det är bra! Det jobbiga med att inte ha mascara på sig är att det känns som ögonen plötsligt blir 10 gånger mindre, men jag hinner aldrig sminka mig mycket nu för tiden.. och jag är så ordentlig av mig så allt måste vara i tid. Haha jag har tider på morgnarna som är mina rutiner och jag verkligen hatar när något inte är enligt rutinerna haha. Att stressa och komma försent är något av det värsta jag vet! 

Hoppade över träningen idag eftersom mitt halsont har kommit tillbaks, eller var inte riktigt bra i halsen men det verkar ju aldrig gå över.. har mest ont på morgnar och kvällar men så fort jag anstränger mig gör det ont. Ska i alla fall ta lite té nu och sätta på ett avsnitt av Gossip Girl, är på sista säsongen nu.. det börjar lida mot sitt slut. :( (ledsen bellis) 

/Bella



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Isabella Evelina Sundqvist, 15, Stockholm. Instagram: bellasundqvist
Kontakt: [email protected].

RSS 2.0