Friday

 
Såhär såg det ut utanför fönstret igår, men tadaa idag har vi vårväder IGEN! Haha skulle inte förvåna mig om det började snöa imorgon. :') Tänkte inte skriva så mycket idag för jag har för det första inte så mycket att skriva om och för det andra ska jag bara ta det lugnt nu för jag har ingen lust till att göra någonting. Den här veckan har varit rätt jobbig och nu känns det så skönt med helg. Dock är jag inte världens lyckligaste just nu för alla planer jag hade för idag blev inte av, så det var ju inte så kul. Äsch, nu ska jag gå och göra något för annars dör jag av tråkhet haha. Puss! 

/Bella

Kommentarer
MATILDA

oj vad mycket snö! :)

2014-03-22 @ 11:03:08
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Isabella Evelina Sundqvist, 15, Stockholm. Instagram: bellasundqvist
Kontakt: [email protected].

RSS 2.0