ATM

Jag har inte varit i skolan på hela veckan med tanke på att jag varit sjuk. Det blir av någon anledning värre på kvällarna och bättre på dagarna.. Just nu ligger jag i alla fall i min säng med gamla Justin Bieber låtar i högtalarna, dricker varm choklad och laddar upp inför imorgon då jag tänker gå till skolan oavsett hur jag mår haha. Känner inte att jag har tid att vara borta mer nu eftersom det är massor av prov som ska göras och inlämningsuppgifter som ska in.
 
Tänkte fortsätta kolla på serien Gossip Girl som jag nyss börjat kolla på, har ni sett de? Vad tycker ni om de, är det värt att fortsätta kolla på? Har bara sett några få avsnitt men jag tycker det verkar bra!
 
/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Isabella Evelina Sundqvist, 15, Stockholm. Instagram: bellasundqvist
Kontakt: [email protected].

RSS 2.0