Dagen i Täby Centrum

Här kommer lite mobilpicz som jag tog under dagen: 

 
Jag provade finaste pikèn på GANT, wantie! // Dessa ballerina skor skulle jag vilja gå runt med i vår/sommar, fast i beiget! Gooshhh så snygga. 


Lunchade på Subway, så gott! // KOM AN DÅÅÅ!!! Nej.. skulle ta en selfie så ba kom knytnäven med haha har ingenaning om varför den dök upp där. 


Avslutade shoppingen med Frozen Yoghurt, tröttnar aldrig! 

Shoppade inte så mycket eftersom jag sparar pengar till London men fick med mig lite småsaker som jag kan visa lite senare! Hade iallafall jätte mysigt i Täby med min saknade vän Terese, vi måste definitivt ses oftare! Ikväll ska jag bara ta det lugnt i hopp om att min hals ska bli frisk så jag kan börja träna igen.. saknar fotbollen.

Pussar /Bella




Kommentarer
Emma

Åh vad gott med Frozen yoghurt! :D

Svar: Ja verkligen!! :D
emeliebella.blogg.se

2014-02-27 @ 23:39:44
URL: http://runnergirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Isabella Evelina Sundqvist, 15, Stockholm. Instagram: bellasundqvist
Kontakt: [email protected].

RSS 2.0