Ansiktsmask av Avocado


(Vilken chillare på bilden längst ner hehe) 

Jag och Emelie (Johansson och inte Molin för er som inte vet att båda mina bästavänner har likadant namn..) gjorde oss en avocadomask eftersom avocado innehåller mycket B-vitamin och bra fettsyror som huden älskar. Vi mosade bara 2 st avocados och la i ansiktet. Det blev ju lite klumpar av avocadon men man får nog se till att vara noggrannare.. annars tycker jag huden blev jätte len efteråt så det kan jag starkt tipsa er om! 
/Bella

Kommentarer
Alexandra - Lakeyours

åh det måste jag prova!

Kika gärna in på min blogg om du har lust, kram!

2014-02-26 @ 16:49:41
URL: http://lakeyours.devote.se
JOSEFINSDREAM♡

åh detta måste jag testa!

2014-02-26 @ 21:47:18
URL: http://josefinsdream.blogg.se
Johanna

Hur länge ska avokadomasken sitta?:D

Svar: Jag hade kanske 15-20 minuter!
emeliebella.blogg.se

2014-02-27 @ 10:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Isabella Evelina Sundqvist, 15, Stockholm. Instagram: bellasundqvist
Kontakt: [email protected].

RSS 2.0