About us

 
Hej och välkomna hit! Vi tänkte köra igång på direkten men det kan vara bra att presentera oss lite sådär supersnabbt först så ni har en aning om vilka vi är och vad vi kommer blogga om osv. De flesta har ju följt Bellas blogg sen innan på bellasundqvist.se men Emelie är helt ny i bloggvärlden. Vi kommer iallafall blogga om vårat vardagliga liv men satsa mycket på mode, outfitbilder, fina foton, inspiration, tips och massor med annat kul! Vi hoppas ni kommer fortsätta läsa våran blogg! 

Isabella Sundqvist: Isabella heter jag men kallas alltid för Bella. Jag bloggade som sagt tidigare på bellasundqvist.se och har bloggat i flera år. Jag kom på idén att blogga med Emelie då vi har så mycket gemensamt och jag tror att våran blogg skulle bli såååå bra tillsammans! Jag tänker inte skriva så mycket eftersom ni kommer "lära känna oss" mer ju längre tid vi bloggat! 

Emelie Molin: Jag har varit Bellas lilla hjälpreda när hon bloggade på sin egna blogg, hjälpt till med förslag på inlägg, tagit outfit bilder, kommit med råd om design osv. Själv har haft småbloggar när jag var liten men jag har aldrig bloggat på riktigt under en lång period så det här kommer bli jättekul tycker jag! Jag går i skolan på Jensen Gymnasium Norra linje sam- media, men jag bor i Viksjö med min fina familj. Som Bella sa så kommer jag inte heller skriva så mycket om mig själv utan ni får veta mer och mer under tiden!

Vi hörs! /Emelie & Bella

Kommentarer
Anonym

är ni båda tillsammans med någon kille

2014-02-25 @ 20:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Isabella Evelina Sundqvist, 15, Stockholm. Instagram: bellasundqvist
Kontakt: [email protected].

RSS 2.0