Spring feelings

Skinnjacka- Belle Shoes// Pälsväst- Hollies// Linne- Hollister// Jeans-H&M// Skor- Primes// Glasögon- Okänd//
Klocka- Ur&Penn
 
Hela dagen idag har det ju varit kanon väder! Våren är äntligen här och det är sjukt hur mycket jag längtat. Som sagt så har min pappa inget wifi hemma hos sig för tillfället och det är där jag bott i helgen och har då inte haft tillgång till internet(mitt 3G var dessutom slut..). Snart är wifiet fixat så de ska nog lösa sig och jag kan blogga normalt igen! Det här är outfiten jag hade i fredags i alla fall.
/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Isabella Evelina Sundqvist, 15, Stockholm. Instagram: bellasundqvist
Kontakt: [email protected].

RSS 2.0