HH

Änglarna har åkt på pisk
Gårdarna är grönsvarta
Och i Azalea kan man inte undgå att bli kär
Där går en som svär att allt du gör är gott
Mhm, ja, jag är din
Om du vill ha en idiot lägg din hand i min
Mhm, lägg din hand i min

Har ingen plats att kalla hem
I detta pissiga vårregn
Ett förortsgäng kapar en spårvagn hem
I vårkvällen
Provsmakar livets heroin
Mhm, och om du någonsin
Vill ha en idiot lägg din hand i min
Mhm, lägg din hand i min

Du kanske aldrig når det du vill nå
Men du når mig
Du kanske aldrig får den du vill få
Men du får mig

Håkan Hellström gör mig glad på något sätt. Hans låtar och texter är så himla fina! Tänk att jag en gång i tiden inte alls gillade hans musik.. men man lär sig! ♥

 
/Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Isabella Evelina Sundqvist, 15, Stockholm. Instagram: bellasundqvist
Kontakt: [email protected].

RSS 2.0